سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های رفع مسدودیت در واتساپ و رفع بلاکی

 

ممکن است با انجام کارهایی باعث مسدودیت یا بلاک شدن واتساپ خود شوید و دیگر قادر نباشید از خدمات واتساپ استفاده کنید و حالا دنبال رفع مسدودیت واتساپ یا رفع بلاکی واتساپ باشید.برای این کار باید حساب خود را رفع مسدودیت واتساپ نمایید.

به طور معمول ، واتساپ هنگامی که کاربران قوانین و مقررات آن را نقض کرده باشند ، اقدام به مسدود کردن حساب واتساپ میکند با این حال ، گاهی دلایل دیگری نیز وجود دارد    .

 

 

چگونه رفع مسدودیت واتساپ را انجام دهیم؟

 

 

واتساپ را در تلفن خود راه اندازی کنید و روی سه نقطه عمودی در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا به منوی گزینه های بیشتر دسترسی پیدا کنید.

اکنون روی تنظیمات ضربه بزنید.

سپس در منوی تنظیمات ، روی حساب ضربه بزنید. سپس روی Privacy    ” و سپس Blocked Contacts    ” ضربه بزنید.

روی نام مخاطب مسدود شده ضربه بزنید.

در نهایت ، روی رفع انسداد ضربه بزنید.

روش جایگزین: همچنین می توانید مخاطبی را که مسدود کرده اید جستجو کنید. گپ را باز کنید ، روی نام مخاطب ضربه بزنید ، سپس روی رفع انسداد ضربه بزنید.

 

 

دلایل مسدود شدن حساب واتساپ چیست؟

 

 

  1) استفاده از برنامه های اصلاح شده واتساپ

 بسیاری از کاربران اندروید استفاده از واتساپ پلاس یا واتساپ جی بی را انتخاب می کنند که حالت هایی برای واتساپ هستند.


2) مسدود شدن توسط تعداد زیادی از کاربران

 اگر توسط افراد زیادی مسدود شده اید ، ممکن است واتساپ شما را از استفاده از برنامه خود منع کند. همانطور که احتمالاً می دانید ، کاربران در صورت لزوم می توانند آزادانه شما را گزارش یا مسدود کنند.


3) ارسال فایل های مضر ، ویروس ها یا بدافزارها

واتس اپ از ارسال هر چیزی که بتواند به عنوان ویروس یا بدافزار تشخیص دهد ، به شدت ممنوع است.


4) ارسال پیام از طریق پیام های فله یا خارج از لیست مخاطبین شما

در صورت تلاش برای ارسال تعداد زیادی پیام با استفاده از پیام های انبوه ، پیام های خودکار یا شماره گیری خودکار ، می توانید از واتساپ منع شوید.

 

در کل ، امیدواریم با این همه اطلاعات ، دلیل مسدود شدن حساب واتساپ خود را پیدا کرده باشید و پس از آن توانسته باشید رفع مسدودیت واتساپ را انجام دهید اگر مشتاق یادگیری شرایط و ضوابط مربوط به استفاده از این برنامه هستید ، این نقطه شروع خوبی است.

اگر از واتساپ منع شده اید ، مطمئن شوید که هیچ یک از شرایط و ضوابط آنها را که در بالا ذکر شد نقض نمی کنید و با تیم پشتیبانی واتساپ تماس بگیرید.


برای تبلیغات در واتساپ، بدون اینکه بلاک شوید، می توانید از خدمات شرکت ایران واتساپ استفاده کنید تا یک بازاریابی با شیوه ای نوین را برای خدمات و محصولات خود تجربه کنید.